niedziela, 24 listopada 2013

Magia...

Cześć Kochani... :***

Pomimo przeziębienie jestem szczęśliwa, tak ta załamana dziewczyna gdzieś znikneła D
Znów cieszę się małymi rzeczami :D

Chwilowo porwałam mnie magia świąt :D znów zaczynam(planuje) robić grudniownik i liste "marzeń" na grudzień :D
Znając mnie to będą małe rzeczy dające mi wielką radość :)

Weekend spędziłam z moim ukochanym i pomimo paru sprzeczek, każda chwila z Nim spędzona jest najpiękniejszą chwilą w moim życiu :)
Nie wyobrażam sobie że mogłoby go teraz zabraknąć, niestety kotek dziś jedzie do domu :(
Nie lubie jak go nie ma, tak właściwie chciałabym żebyśmy zamieszkali razem, za bardzo tęsknie jak go nie ma :(

No ale mam ostatnie chwile do spędzenia z moim Kotkiem, który aktualnie siedzi u sąsiadki na herbacie xD

Więc ja wracam do ciszenia się świętmi i czekam na Duśke i Kotka :D

Miłego dnia Kochanie :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz