niedziela, 8 grudnia 2013

Zaręczona..

Cześć Kochani:*

Dwa dni temu w mikołajki moje Kochanie i moje przyjaciółka zrobili mi najwspanialszy prezent na świecie...
Pojechaliśmy do klubu klimat w Bielsku i jak DJ puścił "naszą" piosenkę (Rh+ Po prostu miłość w remiksie mojego Skarbeczka <3) Michał wszedł na DJ i przed całym klubem się oświadczył, jak o tym myślę to aż mi się płakać chce :D To były najpiękniejsze mikołajki w moim życiu... Tak to jest piękne  :D

Już na zawsze razem <3

Chciałabym mimo wszystko podziękować Kasi że nic mi nie powiedziała i miałam tak piękną niespodziankę co nie zmienia faktu że zimna sucz z  Niej xD

No i Duśka (jako jedyna os mająca tego bloga xD) wiesz cieszę się że nam obu się w końcu układa :D
że powoli wszystko ogarniamy *-* Dziękuje że zawsze jesteś:* KC :*


Co najważniejsze mam mojego mężczyznę którego kocham ponad wszystko i wspaniałe przyjaciółki :D
Kocham Was <3

Nec tectum, nec sine te... <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz