czwartek, 20 marca 2014

Gdzie Aja mam pesia? :D

Cześć robaczki ;*

Ten dzień był dziwny...
Taki jakby owiany nutką szczęścia...
Oczywiście nie obyło się bez małego "pesia" jakby to powiedział mój malutki braciszek <3

Zaczynając od tego że u dentystki "próbowałam" wsiąść do windy trzy razy (tak straszna lebioda ze mnie), ale cofałam sie za każdym razem i patrzyłam jak zamykają się drzwi i winda odjeżdża, to rozsypałam mojego kebaba cóż przynajmniej sałatka mi została xD w dodatku na Zoologische Garten (Dworzec ZOO) pokazałam swoją inteligencje ponad wszystko :D
Nie dość "zgubiłam" mamę i kazałam mojemu pieskowi jej szukać to jeszcze pytałam ludzi czy jej nie widza (tak szła przede mną) , do tego kiedy już ją szczęśliwie "odnalazłam" to gdy zjeżdżała ruchomymi schodami szłam koło niej i z nią rozmawiałam myśląc że schody po których schodze idą też na peron... okazało się są za krótkie i schodziły tylko do windy czy jakiegoś tam wyjścia... mama pojechała na dół a ja stałam i nie wiedziałam co zrobić, cały czas jej coś tłumacząc...
Większość ludzi pękała ze śmiechu...
W dodatku jak weszłam na schody zapomniałam wziąć mojego pieska na ręce i zdawało się że zwariuje bo nie rozumiał czemu schody jadą same...
Cóż ludzie mieli niezły ubaw.. szczególnie Ci którzy na Zoologische wysiedli z tego samego ubahnu i przesiadali się do tego samego co my...
Później oczywiście chciałam zrobić pamiątkowe zdjęcie w automatach na ul... nie dość że Mały coś pocykał i z 4 zrobiło się jedno to automat uchwycił moment jak mu tłumaczymy gdzie ma się patrzeć...

Tak oficjalnie potwierdzam słowa mojego 2,5 letniego braciszka... jestem ślepą gapą i w dodatku mam pesia... ale jak kiedyś ktoś powiedział to właśnie sprawia że jestem sobą, pechową, roztargnioną wiecznie zagubioną lebiodą...

Dobrze że są ludzie którzy kochają takie ofiary ;) :*

Rozmowa Jasia z tatą :
Jaś: Aja mam pesia...
Tata: tak?
Jaś: Aja mam dużo pesia... bam dziurcia i hau hau ham...
(patrzy na mnie)
gdzie Aja mam pesia?

tak uwielbia słuchać jakiego to "mam pesia"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz