sobota, 10 maja 2014

Zatrucie?

Cześć Kochane :**

Przepraszam że wczoraj nie pisałam, ale cały dzień na przemian leżałam i wymiotowałam, nie wiem czy się czymś zatrułam czy coś. Nie wiem też jaki jest wczorajszy bilans, jadłam do tych 450 które miałam w bilansie, ale większość zwymiotowałam.

 Dziś jest trochę lepiej udało mi się zjeść śniadanie ok 150 kcal (płatki na mleku) i obiad także 150  kcal (ziemniak kalafior i surówka z marchewki), jak na razie nie wymiotuję, mówię na razie bo walczę sama ze sobą żeby tego nie zwrócić. Ogólnie czuję się lepiej, trochę silniejsza przynajmniej.
Ale boję się że zwymiotuję obiad. To boli, tak bardzo chciałabym coś zrobić, a przy każdym ruchu "naciąga" mnie i boję się że tyle z tego będzie. Może część z Was by uznała że to i lepiej, że mniej kcal, może i tak jest, sama nie wiem.
Spróbuję później iść nad jezioro, popływać, poruszać się, może poczuję się lepiej.

Czy planuję jeszcze dziś coś zjeść? raczej nie, wiem że miałam się starać trzymać bilansów a na dziś 650 kcal ale nie będę wmuszać w siebie jedzenia, nie chcę znów wymiotować.

Dziękuję Wam że jesteście :*
Trzymajcie się kruszynki :**

3 komentarze:

  1. Zdrowiej kochana, mam nadzieje że przejdzie Ci szybko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jakaś herbatka pomoże? Musisz czuć się okropnie. Zdrowia c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, biedactwo :< Nie wiem co poradzić, może jak wyżej? Wypij herbatę, najlepiej zieloną lub rumianek, może poczujesz się lepiej? Mam nadzieje, że jutro będzie lepiej :) Bilans świetny, dużo ćwiczonek :3 Trzymaj sie chudzinko i miłego wieczoru :**

    OdpowiedzUsuń