czwartek, 24 kwietnia 2014

#10

Cześć Kochane :*
To chyba dobry dzień :)
Po wczorajszej "burzy" ani śladu, za pewne do puki ojczym nie wróci. Nie wiem co jest nie tak i czemu się aż tak kłócimy, chociaż teraz może będzie lepiej?
Postanowiłam że muszę poszukać pracy, będę mniej czasu spędzać w domu co pozwoli mi także mniej jeść. No i będę miała na własne wydatki takie jak kosmetyki czy buty.

Myślę też nad jakąś inną dietą, z mniejszymi bilansami, ale tak dużo diet mi się podoba.
Nie mam pojęcia co wybrać :(    

                                       
            Giovanni Pierwsza z diet która mi się strasznie podoba, ma w sobie coś co do mnie przemawia.



Alices diet jest taka piękna, chyba podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich.

Jak myślicie którą wybrać? :) Ja najczęściej myślę o Alices..

W szkole nawet mi się podobało, chociaż moje 27,5 pkt na 30 to strasznie mało, głupie błędy, mogłam ich uniknąć. Jednak zamyśliłam się i źle czytałam, cóż zdarza się.

Bilans (445 kcal +130 kcal = 575 kcal)
*Ćwiartka jabłka (10 kcal)
*mały kotlet (200 kcal)
*ziemniak (65 kcal)
*4 łyżki buraczków (30 kcal)
*2 lody mini z milki (2x 70 kcal)

+pół bułki z cienka wędlinką z kurczaka 130 kcal

nie potrzebnie jadłam te pół bułki... ;/

Ćwiczenia:
mel b rozgrzewka, abs, brzuch i pośladki.

2 komentarze:

  1. Ale świetnie Ci idzie, miło patrzeć <3

    Co do diety, hmmm - takie diety jak Alice kuszą, oj kuszą. Ale zmierz siły na zamiary, poza tym lepiej tę troszkę więcej zdrowia czasem wybrać i być na SGD, a i tak schudnie się sporo. Cóż, Ty sama znasz siebie najlepiej - jeśli wiesz, że wytrwasz Alice i chcesz funkcjonować na takich bilansach, to i tak będę Cię wspierać, tylko to dość niebezpieczne - więc uważaj na siebie!

    Ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta dieta wygląda ładnie, wszystkie wyglądają ładnie, ale są strasznie wymagające. Patrzyłam która jest najmniej restrykcyjna, ale trudno jednoznacznie określić. Ja wiem, że nie dałabym rady, ale Ty sobie poradzisz, więc trzymam kciuki za tą opcję, którą wybierzesz :)

    OdpowiedzUsuń