wtorek, 1 kwietnia 2014

Blondi...

Cześć Kochani :*

Ostatnio faktycznie jest trochę lepiej, właściwie już się tak nie dołuje i chyba uwierzyłam że wszystko się ułoży :*

Znów jestem blondynką, kocham to najbardziej na świecie, fakt że jeszcze tak o jeden odcień trzeba je rozjaśnić ale już lepiej <3

Mama myśli że dziś nie da rady ćwiczyć, ja myślę że da... w końcu wczoraj dała a to że dziś ją jeszcze wszystko boli? to znaczy że jest dobrze ;D Ma boleć... Skoro boli znaczy że dobrze ćwiczy...
Mi jest chyba trochę łatwiej ze względu na to że kocham ból i dzięki temu czuje że nad sobą panuje :D

Chciałabym jeszcze zacząć hsgd... ale to chyba po świętach jak już wejdzie mi w nawyk ćwiczenie i chce stopniowo ograniczać jedzenie aby potem nie cierpieć za bardzo :D
Wszystko powoli i małymi kroczkami...

Chyba powinnam zacząć przygotowywać się do szkoły :D już tylko 13 dni... <3
Trochę się boję ale w sumie... długo na to czekałam  :)
A te 13 dni pozwolą mi się idealnie przygotować <3

"Każda z nas jest jak księżniczka z baj­ki. Po pros­tu niektórych ba­jek nie opo­wiada się dzieciom na dobranoc. "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz