czwartek, 10 kwietnia 2014

I won't to be perfect...

Cześć Kochani :)
Ogólnie jest ciężko, Michał rzadko jest na internecie i strasznie mi go brakuje, po za tym żal mi go przez moje wiecznych podejrzenia na pewno cierpi... Ja bym cierpiała, właściwie cierpiałam jak w poprzednim związku słyszałam "może nie będziesz mnie już tak często zdradzać", więc wiem co On musi czuć gdy ciągle mu wmawiam że coś jest nie tak, ale jak mam wierzyć że mnie kocha? taką obleśną grubaskę.
Jak ktokolwiek mógł mnie kochać, a co więcej sypiać ze mną, obrośniętą tłuszczem, nie rozumiem facetów.
Ja bym na siebie nawet nie spojrzała, fuj... grubas ... obleśny grubas, sumo, tak to widzę w lustrze, jestem zwykłą grubaską, w dodatku czuję się jak ostatnia szmata, nie wiem czemu, ale tak się czuję.
DNO tyle umiem powiedzieć na swój temat.

Mama mówi że chudnę w oczach, fakt moje rzeczy powoli zaczynają na mnie wisieć, to dobrze, muszę być chuda i piękna, bo chude jest piękne <3
Poza tym zapomniałam że mam debet w banku,zaś z niego dzwonili i mnie zdenerwowali, przecież jak będę miała pieniądze to to zapłacę, w końcu to jeszcze nie tak dużo...

Bilans dziś całkiem w porządku, ćwiczenia myślę że też chociaż chciałabym jeszcze jakieś dołożyć, macie jakieś propozycje na szybkie i dobre poranne ćwiczenia Kochani? 

Wiem że miałam zjeść 1000 kcl ale za żadne skarby nie umiem już nic wcisnąć do "jadłospisu" szczególnie że już zjadłam kolacje i jest po 18 a po 18 nie wolno jeść...
Myślę że od pon spokojnie będę mogła zacząć HSGD :)
ktoś się chce przyłączyć? :D

Bilans (862 kcl) 
śniadanie (147 kcl) :
-2x kromka chleba tostowego (2x60 kcl) 120 kcl
-ćwiartka małego pomidora (ok 50g) 7 kcl
-cherbata z cukrem (1/2 łyżeczki) i cytryną 20 kcl

Obiad (600kc;)
-miska zupy ok 200 kcl
-kotlet ( 0k 130g) 290 kcl
- 1,5 ziemniak gotowany ok 77 kcl
- pomidor  ok 33 kcl

Kolacja (115 kcl)
-pól serka bananowego 55 kcl
-kiwi 40 kcl
+do ćwiczeń herbata z 1/2 łyżeczki cukru i cytryną ok 20 kcl

Ćwiczenia:
1.Mel b rozgrzewka
2.Mel b cardio
3.Mel b abs
4.Mel b brzuch
5.Mel b pośladki
6. Mel b ćw rozciągające i rozluźniające.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz